Friday 16 September 2016

CARA MINUM ESP DENGAN BERKESAN DAN LAZAT

Siapa yang dah cuba ESP Shaklee akan sukakan kelazatannya, terutama bagi pengemar soya.
Kepada sesiapa yang belum cuba lagi, inilah masanya anda mencuba ESP yang sangat BEST ni, product yang sentiasa ON DEMAND dan BEST SELLER.
Lebih untung jika anda mencuba ESP Bulan September 2016 ni kerana harganya lebih MURAH dapat khasiat yang sama pada sebotol ESP. Lebih info PROMOSI SEPTEMBER

Khasiat dan Kebaikan ESP

Apa yang best sangat ESP ni yer. Jom kita tengok antara khasiat dan kebaikan yang membuatkan ramai orang jatuh cinta dengan ESP:)


Satu Canister ESP tahan selama 2 bulan lebih
Woww, best kan ESP ni.

Kalau yang baru mula nak mengenali ESP..nak lebih info tentang ESP?
 Untuk segala maklumat mengenai ESP.( boleh klik)

Antara Resepi ESP yang Boleh Anda Cuba

" ESP ni dalam bentuk serbuk. Kena bancuh dengan air suam/jus/milo/horlicks/susu untuk minum "
Itu secara ringkasnya la. Secara detailnya, boleh refer disini :

1) ESP + Air Suam
 Sesetengah customer saya memang sukakan soya bancuh camni saja sebab dapat rasa  keaslian  soya tu, SEDAP.

2) ESP + Fresh Milk (Susu kotak atau susu tepung)
Saya pernah try dengan susu Dutch Lady perasa Strawberry. Fuhh, memang terbaik, lazat berkrim.


3) ESP + Milo  (yg ni my favorite!! )


4) ESP + Twister Oren/ air sunquick (Ya Allah sedappnyeeee, freshhh sangat rasa bila minum)


5) ESP + Fresh Milk + kurma (kurma tu rendamkan dulu dan boleh potong saja kecil2 mahupun blend)

6) ESP + Ribena 

7) ESP + Nesvita 3 in 1

8) ESP + Susu Anmum

9) ESP + campuran buah-buahan dan blend (boleh pilih buah kegemaran anda)

10) ESP + Horlicks

11) ESP + Nestle Bliss

12) ESP + Meashake/Performance Drink/Cinch Shake

13) ESP + Oat + Pisang + Madu + Ais seterusnya Blend (Boleh cuba..Sedap.. Resepi Master Farah)


Cadangan Sukatan dan Waktu Minum ESP

Sukatan : 1 sudu besar ESP + Air Kegemaran Anda (1 atau 2 kali sehari)
Saya sendiri suka minum ESP pada awal-awal pagi sebelum pergi kerja, sebab awal-awal pagi lagi perut saya dah 'kriok' 'kriok' lapar. So, saya kena isi dulu perut sementara nak tunggu sarapan di tempat kerja.
Untuk yang ingin kuruskan badan, boleh mengambil ESP di antara waktu makan utama supaya perut rasa kenyang:)  

Tips ESP

* Jangan bancuh dengan air panas, air kafein atau air berkarbonat sebab boleh hapuskan nutrisi
* Jangan ambil lebih dari 3 sudu sehari kerana ini akan membebankan ginjal
* Gunakan tumbler atau shaker untuk menggoncang bancuhan ESP untuk lebih mudah larut.Tapi    kalau air suhu bilik tu, kacau guna sudu je pun boleh. Saya biasanya minum campur air masak je,      jadi saya bancuh dalam mug je.

Kini dah tiba tika waktunya untuk anda mencuba ESP !!

Klik untuk lihat testimoni ESP Shaklee


JOM dapatkan Promosi ESP Shaklee September  ini...

Hubungi saya Mommy Afnan untuk harga Terbaik untuk anda..!

SMS/WhatsApp: 0139737229 (Wanie) ID Shaklee : 883691


Boleh link ke Facebook :  Vitashop Wanie saya untuk menghubungi saya secara terus.

LIKE Fanpage saya : Mommy Afnan untuk mendapat info produk dan tips keibubapaan

Call/ Wsap/Sms : 013 9737229 (Wanie)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...