Monday 11 March 2013

SET PENYUSUAN SHAKLEE MEMANG TERBAIK..!!

Salam semua terutama ibu-ibu.
Alhamdulillah hari ini ramai ibu2 yang sudah menyedari tentang kepentingan menyusukan bayi mereka. Khasiat susu ibu memang tiada tandingannya!! Oleh itu susuilah bayi anda dengan susu ibu.


Susu kurang? tidak mencukupi untuk keperluan bayi anda..?? Ramai yang menghadapi masalah sebegini termasuk saya sendiri..! tapi kita tidak lagi Supplement Shaklee banyak membantu saya dan ibu2 diluar sana..kerana dengan pengambilan suplement Shaklee dapat memastikan ibu-ibu menyusu sentiasa memperolehi nutrisi yang seimbang dan mencukupi seterusnya mampu menghasilkan susu yang lebih banyak. Set penyusuan Shaklee juga menjadikan ibu2 menyusu cergas, sihat, mood ceria untuk menyusukan bayi. Apabila si ibu cergas, ceria dan sihat barulah dapat menyusukan bayi dengan lancar dan terus bermotivasi untuk menyediakan stok EBM.

Ya! Ramai mengakui suplemetn Shaklee banyak membantu perjalanan penyusuan ibu tapi bersyarat...! syaratnya (supply n demand) mesti dipatuhi :

SET PENYUSUAN LENGKAP :

Kita tengok koleksi testimoni Set Penyusuan :





Berminat untuk menambahkan susu badan seperti ibu-ibu ini ? Dapatkan set penyusuan Shaklee drp saya.
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau ingin membuat pesanan,
add Facebook saya Wanie's Vita-Shop ( klik sebelah kanan blog ini) bagi memudahkan kita chatting secara langsung di FB.
atau anda juga boleh SMS/WhatsApp saya di talian 013-9737229.
Akhir kata, jom KLIK LIKE pada fanpage saya Mommy Afnan (sebelah kanan blog) untuk mendapat info dan update terkini tentang penyusuan, kecantikan, kehamilan dan banyak lagi! Pembelian mana-mana produk Shaklee dari saya akan melayakkan anda untuk mendapat KONSULTASI PERCUMA, HARGA ISTIMEWA dan JADUAL PEMAKANAN YANG BETUL.

Disclaimer
* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...